windows


 http://i41.tinypic.com/2w74h76.jpg

من نه عاشق بودم

و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من

من خودم بودم و تنهایی و یک حس غریب

که به صد عشق و هوس می ارزید

من خودم بودم و دستی که صداقت می کاشت

گر چه در حسرت گندم پوسید

من خودم بودم و هر پنجره ای

که به سرسبزترین نقطه بودن وا بود

وخدا می داند

سادگی از ته دلبستگی ام پیدا بود

من نه عاشق بودم

و نه دلداده گیسوی بلند

و نه آلوده به افکار پلید

من به دنبال نگاهی بودم

که مرا از پس دیوانگی ام می فهمید

آرزویم این بود

دور اما چه قشنگ

 



نظرات شما عزیزان:

Bahar
ساعت20:18---14 مهر 1392
kheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeili ghashang bud,vaghean harf nadasht,ba ejaze man ino copy kardam

سجاد
ساعت19:04---16 ارديبهشت 1391
خیییییییییییییلی حال داد ازین رو به اون رو شدم اگه دوست داشتی به این آدرس بیا

www.yasekabood1375.lxb.ir


یاشیل
ساعت23:52---8 بهمن 1390
سلام.عالی بود.خیلی زیبا و با احساس و از ته دل.خیلی عالی.منم اهل شعرم گاهی دست نوشته و..آرزوی بهترین لحظه ها رو برات دارم دوست خوبم.در ضمن با افتخار لینکت کردم.موفق باشی.

ممل
ساعت23:59---6 بهمن 1390
سلام عزیزم شماهم وب خوبی داری بهت رای هم دادم امیدوارم موفق باشی.راستی اصلا از تبادل لینک خوشم نمیاد دوست من.

۩۞۩ عشقي نا فرجام ۩۞۩
ساعت23:24---5 بهمن 1390
خوشحال شدم به وبلاكم سر زديد... كلينكتون كردم در صورت تمايل ميتوني منو با اسم عشقي نافرجام كلينكم كني ............. بهت تبريك ميگم وبلاگ عاليه اي داري

MGolabchi
ساعت23:57---4 بهمن 1390
وبلاگ خیلی خیلی جالبی دارید
ادامه دهید به کارتان

اگر هم خواستی زبان یاد بگیری برو توی این سایت http://golabchi.me


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, 15:9 |- شب زده -|

ϰ-†нêmê§