من،شب،آسمان


خیره می شوی بر من پر کشد دلم سویت

می زند شرار عشق، برق موج گیسویت

چون نظر کنم بر تو هر بار دلم لرزد

قلب من چنان بیدو باد نیمه شب رویت

ماه و اختر و خورشید پرتو از تو می گیرند

چونکه نور جاوید است برق چشم جادویت

آرش کمان بردار در برابرم خوار است

گر کمان من باشد تاب آن دو ابرویت

کیسوان چون یاست بر خیال من پیچد

مست گردمی از آن بوته یاس خوش بویت

یک نظر بر این دل کن، آی و حل مشکل کن

تا که در دمی بینی، پرکشد سر کویت

ماه هم خجل گشته رفته در نقاب ابر

چونکه دیده در مهتاب روی ناز مه رویت

کاش محرمی برم بودی تا که حرف این دل را

آرد از برم پنهان نیمۀ شبی سویت

آرزوی وصل تو در دلم همی ماند

تا دمی که پیچد در خانه عطر گیسویت


نظرات شما عزیزان:

on-line
ساعت21:10---19 بهمن 1390
باباایول........چه وب قشنگی...به وبم بیاونظرتودرموردوبم بگو......یادت نره.......افتخارتبادل لینکوبهم میدی؟عنوانم روزهای برفی.ادرسمم..http://www.on-line.glxblog.com.منت ظرتم........

اناهیتا
ساعت19:35---12 بهمن 1390
سلامی دوباره به دوست خودم.اگه میشه بیشتر عکس های فانتزی بزارید به من هم سر بزنید و نظر هم یادتون نررررررررره مرسی.
ghareb.lox blog.com


taha3x
ساعت2:04---9 بهمن 1390
باسلام خدمت دوست عزیز

از این که به کلبه سری زدی وهمچنین ما را به قصر خود دعوت نمودی خوشحالم بسیارجالبه قابل تحصینی باور می کنی من تو کار لیک کردن نیستم و فقط برای شکسته دلها می نگارم وتو اولین نفری که به وب او رفتم وخوشم اومد ازمرام نوشته هات واحساس می کنم یه جوری عین خودم هستی وچند روز است صفحه سفیدروی قسمتی از وب من است ونه توانستم شمارو لینک کنم اگه راه چارهای داره خودتان زحمتشو بکشید بانام راز های خاموش//متشکرم موفق وپیروز باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
چهار شنبه 9 آبان 1390برچسب:, 1:1 |- شب زده -|

ϰ-†нêmê§